Tipuri de site-uri și care este cel mai potrivit pentru afacerea ta

Postat pe 2019-01-15

Un site este o parte importantă din strategia de promovare în online a afacerii tale.

Este esențial pentru businessul tău să creezi exact tipul de site care te poate ajuta să îți crești afacerea și, odată cu ea, vânzările. Există trei tipuri de site-uri din care îl poți alege pe cel care te avantajează: site de prezentare, site de prezentare + produse (și, eventual, de comandă) și platformă E-commerce.

Site-ul de prezentare este util atunci când vrei să le prezinți clienților povestea din spatele brandului tău, echipa, serviciile pe care le oferi etc.  

 

Site-ul de prezentare + produse este un fel de magazin virtual, prin intermediul căruia le prezinți oamenilor produsele pe care tu le vinzi. Diferența dintre acesta și primul tip de site este aceea că, pe lângă istoria firmei, prezentarea brandului, a echipei etc, ai posibilitatea de a afișa și de a-ți prezenta produsele pe care tu le comercializezi.  

 

Platforma de E-commerce este, de fapt, magazinul tău online din care clienții pot cumpăra produsul sau produsele pe care tu le comercializezi. Platforma de E-commerce te ajută să îți crești vânzările. Poți opta pentru o platformă de comercializare online a produselor fie că ai un magazin fizic, fie că nu.

Dacă nu deții un magazin fizic în care să îți vinzi produsele, atunci această platformă este perfectă pentru creșterea vânzărilor. Dacă deții un magazin fizic, atunci șansele ca vânzările offline și online ale produselor tale să crească sunt foarte mari.

 

Cum alegi site-ul de care ai nevoie pentru afacerea ta? Este foarte simplu – în funcție de nevoile afacerii tale. Trebuie să analizezi foarte bine ce îți dorești, cum vrei să te adresezi publicului tău și atunci vei găsi cea mai bună variantă. 

 

Poate îți dorești să aduci clienții în magazinul tău fizic. În acest caz, un site de prezentare bine construit te poate ajuta.

 

Poate vrei să îți crești vânzările și, de ce nu, să renunți la magazinele și la spațiile în care îți expui produsele. Atunci, o variantă de platformă E-commerce este cea mai bună alegere pentru afacerea ta.

 

Indiferent de businessul pe care îl ai, este important să îți construiești o prezență în online, ca oamenii să afle despre tine și să devină potențiali clienți. Odată cu creșterea vânzărilor și a dimensiunii afacerii tale, poți face tranziția de la un site de prezentare la o platformă în care să îți vinzi produsele.