Despre copywriting și mesajele inteligente din online

Postat pe 2020-10-16

         Copywritingul nu înseamnă doar texte scrise corect și mesaje care transmit o anumită informație publicului. Copywritingul, mai ales în zona de online, trebuie făcut inteligent, fiind o parte importantă a strategiei de comunicare a brandului.  

 

          Timpul pe care oamenii îl petrec în social media a crescut în ultimii ani, însă a crescut și cantitatea de informații care le sunt livrate. S-a ajuns la o saturație, utilizatorii sunt asaltați din toate părțile de reclame, texte, fotografii și clipuri video.  

 

          Cum poate o companie nu numai să atragă atenția asupra sa, dar și să reușească să își transmită mesajul, să își vândă produsul și să crească numărul de urmăritori ai paginii?  

 

          Când ne gândim la mesaje, ne gândim, de fapt, la „ce” vrem să spunem. De multe ori, acesta este singurul obiectiv al celor care scriu texte – să transmită o anumită informație către audiență. Însă, la fel de important ca „ce spunem” este „cum spunem”, și asta din mai multe motive: o dată, pentru a atrage atenția și a-l face pe cel care citește să termine textul, apoi, pentru a convinge asupra lucrurilor pe care le spunem.  

 

          Atunci când vorbim despre comunicarea online, prima problemă pe care trebuie să o ia în considerare un copywriter este cum atrage atenția, cum îl determină pe utilizatorul de social media să se oprească timp de câteva minute asupra textului său. Astfel, înainte de toate, un text inteligent trebuie să atragă atenția utilizatorului și să îl determine să îl citească până la final.  

 

          De asemenea, un copywriter bun nu trebuie să uite că cel mai important lucru este ca mesajul pe care îl scrie și îl postează în social media transmite exact ceea ce vrea brandul să comunice. Adică ideea principală ajunge la public.  

 

          Mai mult, un mesaj inteligent în social media înseamnă adaptarea stilului și a limbajului. Știm „ce” vrem să transmitem, dar contează și „cum” o facem. Mai precis, un text bun pentru social media trebuie să conțină o informație ușor de înțeles (și, bineînțeles, corectă), explicații clare, limbaj adaptat canalului de comunicare și publicului, fără să ne pierdem în detalii inutile și să pierdem din vedere ideea principală pe care vrem să o comunicăm.  

 

          Copywritingul este despre mesaje inteligente, fiind, totodată, parte importantă a strategiei de comunicare în online.

 

 

                                                                                                                      Echipa YesAgency

 

 

CONTACT:

0735 787 351

0735 511 942

marketing@yesagency.ro