Cum să faci Real Time Marketing eficient?

Postat pe 2019-05-23

Marketingul în timp real este – așa cum o spune și numele - o formă de promovare în timp real, mai precis în anumite momente cheie, când atenția publicului este ațintită asupra unui subiect de maxim interes. Marketingul în timp real are cel mai mare impact pe rețelele de socializare, în intervale de maximă audiență, însă poate fi utilizat și în campaniile de promovare offline cu la fel de mult succes. Totul e să fie mesajul potrivit la momentul potrivit.

Recomandări:

  • Acționează rapid, fie în timpul desfășurării evenimentului care atrage atenția publicului, fie imediat după încheierea acestuia;
  • Scrie un mesaj simplu, dar care să capteze atenția și, cel mai important, să fie adaptat situației;
  • Transmite mesajul instant pe cât mai multe rețele sociale, pentru a reuși să ajungă la cât mai multe persoane într-un timp scurt.

Marketingul în timp real poate fi o metodă foarte eficientă pentru a ajunge la noi consumatori, pentru a câștiga notorietate în rândul celor existenți și chiar pentru a influența decizia de cumpărare a acestora.