5 Idei de activități în perioada auto izolării

Postat pe 2020-04-21

Din cauza situației actuale, la nivel global, majoritatea oamenilor sunt afectați atât fizic cât și psihic. Așasar, noi venim în ajutorul tău cu 5 idei de activități pe care le poți face pe timp de izolare pentru sănătatea trupului dar și a minții tale! 

1.FĂ SPORT! 

Știm cu toții că sportul ne ajută să ne ferim corpul și mintea de energiile negative. Fie că este vorba de aerobic, yoga, pilates, tae-bo sau exerciții de fitness, sportul ne dă o stare de bine! Noi îți recomandăm în fiecare dimineață să te auto motivezi și să faci cel puțin 15 minute de mișcare, pentru a te umple de energie pentru activitățile ce urmează. În cazul în care nu ai idei sau inspirație, găsești cursuri online, gratuite. 

2.FII CREATIV! 

Mintea are nevoie de exerciții zilnice care să ne stimuleze partea creativă. Încearcă să redescoperi plăcerea de a fii copil. Desenează, nu contează ce desenezi sau cum îți iese, important este să îți folosești imaginația! Încearcă să dai muzica la maxim și să dansezi în oglindă. Fă-ți propria coregrafie! Suntem convinși că la final, indiferent de rezultat, vei avea o stare de bine. 

3.ÎNVAȚĂ !

Auto izolarea ne arată cât de mult timp avem într-o zi. După ce ai făcut sport, ți-ai stimulat partea creativă, ai muncit și ți-ai terminat activitățile, îți dai seama că mai ai o mulțime de timp de care poți profita. Noi susținem că acesta este timpul pe care trebuie să îl investești în tine. Poate ți-ai dorit mereu să înveți cum funcționează bursa, dar nu ți-ai găsit timp sau poate ai vrut mereu să înveți care sunt cele mai bune metode de promovare a unei afaceri. Ei bine, este timpul să asimilezi toată informația pe care ai ignorat-o. Ai nevoie doar de conexiune la internet, un ceai sau o cafea și un loc confortabil. Destul de simplu, nu? 

4.MEDITEAZĂ! 

Meditația are o mulțime de avantaje. Aceasta ajută la vindecarea depresiei, imbunătățește activitatea cognitivă, ajută la scăderea stresului și imbunătățește claritatea mentală. Cu ajutorul acesteia, poți trece mult mai ușor peste anxietatea auto-izolării. 

5.GĂTEȘTE, ARANJEAZĂ, ORDONEAZĂ! 

Gătește! Încearcă rețete noi și inovative pe care nu le-ai făcut până acum! În online, găsești o multitudine de rețete simple sau complicate în funcție de experiența pe care o ai în bucătărie! De asemenea, poți să faci curățenie, fă ordine prin haine, suntem siguri că ai o mulțime de obiecte vestimentare pe care nu le porți! Acestea pot să fie ulterior donate, oamenilor care au nevoie de ele! 

Sperăm că am reușit să venim cu câteva idei pentru a-ți face perioada de izolare mai veselă și mai productivă! 

                                                                                                                          Echipa Yes Agency